آگهي‌ها و نيازمندي‌هاي استخدام آگهي‌ها و نيازمندي‌هاي استخدام .

آگهي‌ها و نيازمندي‌هاي استخدام

استخدام بانك كشاورزي

بانك

 

بانك كشاورزي در سال ۱۳۹۵ استخدام ميكند – داوطلبان گرامي جهت شركت در آزمون استخدامي بانك كشاورزي جهت مشاغل متصدي امور بانكي و ريالي در استان هاي مختلف كشور ميتوانند با مراجعه به سايت بانك كشاورزي نسبت به دريافت اطلاعات شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند .

از آن دسته از داوطلباني كه تمايل به شركت در آزمون استخدامي بانك كشاورزي را دارند تقاضا ميشود با توچه به اينكه خبري در خصوص استخدام بانك كشاورزي در سال ۱۳۹۵ از طريق سايت رسمي اين بانك تا به حال منتشر نگرديده است ,جهت اطلاع دقيق از برگزاري زمان احتمالي شروع ثبت نام ازمون و باز شدن سايت استخدامي بانك كشاورزي در سايت استخدام ۲۴ عضويت زده تا در زمان برگزاري آزمون استخدامي از تاريخ شروع ثبت نام مطلع شويد.

شما ميتوانند با عضويت در استخدام ۲۴ و سپس عضويت در خبرنامه پيامكي كارجويان هنگام باز شدن سايت استخدام بانك كشاورزي اقدام و جهت ثبت نام در اين ازمون پيامك هشدار دريافت نمايند .

استخدام بانك كشاورزي ۹۵

لازم به توضيح است شما با عضويت در سيستم خبرنامه پيامكي استخدام ۲۴ ديگر نياز نخواهيد داشت هر چند وقت يكبار براي آگاهي از ازمون استخدامي بانك مربوطه مرتبا به سايت هاي استخدامي مختلفي مراجعه نماييد.

استخدام ۲۴ شما را از طريق فرم خبرنامه پيامكي در جريان قرار خواهد داد …

بدين منظور پس از عضويت در استخدام ۲۴ به قسمت تنظيمات رزومه وارد شويد .

دعوت به همكاري كارگزاري بانك كشاورزي

شركت كارگزاري بانك كشاورزي در شهرهاي مشهد,اصفهان, زنجان,قم, قزوين,سنندج,خرم آباد,كرمان,رشت,ساري,بوشهر,بندرعباس و اردبيل اقدام به جذب پرسنل متخصص در رشته هاي حسابداري، مالي، مديريت، مهندسي ، رياضي و آمار در مقطع كارشناسي,كارشناسي ارشد مي نمياد .

شركت كارگزاري بانك كشاورزي فعال در زمينه بورس و اوراق بهادار مي باشد, لازم به توضيح مي باشد آگهي دعوت به همكاري شركت كارگزاري بانك كشاورزي طبق خبر منتشر شده بر روي سايت كارگزاري بانك كشاورزي بر روي استخدام ۲۴ بازنشر گرديده است , توجه نماييد تكميل اطلاعات از طريق لينك زير مربوط به بانك كشاورزي نبوده و اين خبر با توجه به مرتبط بودن با بانك كشاورزي در اين پست قرار گرفته است .

لينك ثبت نام و دريافت اطلاعات كارگزاري بانك كشاورزي

شرايط عمومي: خودجوش مسئوليت پذير داراي ذهن پردازش گر و تحليل گر علاقه به كار در محيط پر ريسك و پر نوسان بازار سرمايه علاقه مند به رشد و تعالي در تمامي سطوح شرايط اختصاصي: ١) دارا بودن مدرك كارشناسي يا كارشناسي ارشد در رشته هاي حسابداري، مالي، مديريت، مهندسي ، رياضي و آمار ٢) دارا بودن مدارك حرفه اي بازار سرمايه ٣) دارا بودن گواهي نامه كارشناس پذيرش كانون كارگزاران ۴) دارا بودن مدرك پايان خدمت يا معافيت دائم براي آقايان


برچسب: ، آزمون استخدامي بانك، آگهي استخدام، استخدام بانك، جديد ترين آگهي استخدامي، شرايط استخدام بانك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۲:۲۳ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :